الأربعاء، 30 ديسمبر 2020

أنا عارفه شعر/ الهام شحاتة

 أنا عارفه 

شعر/ الهام شحاتة

=========

انك أنا عارفه 

رافض وجودى

مع ان قلبى لسه شريك

طب كنت رافض ليه رجوعى

وقلبى ليه يهون عليك

طب ليه ضبعك

فى الحب قاسى

وتحب زولى

ودايما ناسى

أنا عمرقلبى ماحب غيرك

بس صحيح

ياعمرى أنا كتر خيرك

خونت حبى

ونسيت عذابى

وسنين هوايه

قلبى اللى كان شايل

عشانك حلم السنين

قلبى الى كان بين ضلوعى

حس الخيانه

شايل ألم مر السنين

مع ان كان يوم ودعنا

حسيت ان الكل بعنا

كنت باموت فى الثانيه

ميت مره

فين لما كنت ساعه لقانا

بافرح بالحظه كات بتجمعنا

لكن خلاص هاقول سلام

ماعدش بينا حتى الملام

لكم خساره عمرى

اللى ضاع

ف حب خانى

وف ثانيه باع

الله يسمحك على الخداع

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

أحبس سجام العين كفكف

 أحبس سجام العين كفكف أدمعا ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ أ...